06 kwietnia 2016

Mega trwałe zamienniki drogich perfum! Polecam! :)

Hej! Jak wszystkie wiemy dobre perfumy kosztują.... i to sporo. Ich cena to minimum 100 zł, a czasem 200-300 zł lub więcej.... Nie każdego stać, żeby wydawać takie sumy na zapachy.... Pamiętam jak kupiłam swoje pierwsze droższe perfumy za około 200 zł, odkładałam na nie dosyć długo... ale czy wydawanie takiej kwoty ma sens? Czy można znaleźć dużo tańsze zamienniki, które również byłyby dobrej jakości.... Tak naprawdę w to nie wierzyłam! Zawsze jak szłam np. do Rossmanna i wąchałam tanie perfumy (za ok. 20-30 zł) czułam tylko smród alkoholu, takie zapachy utrzymywały się bardzo krótko :/




W ostatnim czasie odezwała się do mnie firma Perfumik.pl z propozycją współpracy, która polegałaby na przetestowaniu perfum i napisaniu rzetelnej recenzji na blogu. Zgodziłam się, bo z czystej ciekawości chciałam przekonać się czy tanie zamienniki znanych perfum są do nich podobne.

Wybrałam sobie moje dwa ulubione zapachy:

- Euphoria- CALVIN KLEIN
- Lady Million -PACO RABANNE




Jakie są moje odczucia?

1. Zupełnie szczerze chcę wam powiedzieć, że jestem w szoku co do jakości i trwałości! No w życiu nie spodziewałabym się, że zapach za 15 zł będzie się utrzymywał cały dzień na ubraniu i że nie będzie czuć "taniego" alkoholu. Perfumy są mega :D

2. Mają fajnej wielkości (33ml) szklane buteleczki z dozownikiem. Mieszczą się w każdej torebce i są bardzo poręczne. Jedynym minusem może by jakość szkła buteleczki, gdyż jest ono bardzo cienkie i myślę, że może się łatwo stłuc.

3. Wybór zapachów jest bardzo duży- od Armaniego po Versace. Na stronie www.perfumik.pl są dostępne zapachy damskie oraz męskie.



Jestem pewna, że w najbliższej przyszłości złoże spore zamówienie na te zapachy, bo już je poleciłam koleżankom i siostrze :) Testowałyście tego typu perfumy?