31 maja 2016

Zestaw do pielęgnacji twarzy HIMALAYA Herbals

Witam! Dzisiejszy post chciałabym poświęcić zestawowi do pielęgnacji twarzy firmy HIMALAYA HERBALS, który dostałam już jakiś czas temu do testów :) Cała seria jest z dodatkiem Miodly Indyjskiej & Kurkumy. Jakie właściwości odżywcze dla skóry posiadają oba te składniki?




MIODALA INDYJSKA (Neem)- olej z miodli indyjskiej zawiera wiele substancji odżywczych i jest stosowany w wielu różnych płynach pielęgnacyjnych, kremach, mydłach i różnego rodzajów kosmetykach. Działa korzystne na skórę skłonną do wyprysków, skórę łuszczycową i trądzik. Właściwości ściągające pomagają w leczeniu drobnych skaleczeń i ran. Olej Neem zmniejsza suchość i swędzenie skóry.

KURKUMA- ma działanie odżywcze, wygładzające i wyrównujące koloryt skóry, a w tradycyjnej medycynie indyjskiej wykorzystuje się właściwości antyseptyczne i przeciwzapalne tej przyprawy do leczenia trądziku, egzemy i łuszczycy.




1. Himalaya - pianka do mycia twarzy z miodlą indyjską

OPIS PRODECENTA:
Pianka do codziennej pielęgnacji twarzy, która nie zawiera mydła. Myje i odświeża. Preparat delikatnie myje, odżywia i nawilża skórę, usuwa nadmiar wydzielanego przez nią sebum. W przeciwieństwie do mydła nie wysusza skóry i nie powoduje nieprzyjemnego wrażenia ściągnięcia. Miodla indyjska - neem - znana ze swoich właściwości antybakteryjnych, w połączeniu z kurkumą i wetiwerią, skutecznie przeciwdziała trądzikowi i wypryskom, pozostawiając skórę czystą, miękką i świeżą.

SKŁAD:
Neem (Azadirachta indica) 50 mg, Turmeric (Curcuma longa) 5 mg, Vetiver (Vetiveria zizanioides) 5 mg.
Other ingredients: Aqua, BHT, Citric Acid, Cocamidopropyl Betaine, Dimethicone Copolyol, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Perfume Floraherb Inde, Polypropylene Terephthalate, Polysorbate 20, Sodium Laureth Sulfate, CI.No. 19140 & CI.No. 42090. (17.07.2009) 

MOJA OPINIA:
Będąc posiadaczką suchej skóry, skłonnej do podrażnień i nadmiernego wysuszenia jestem bardzo zadowolona z tej pianki. Wśród głównych plusów mogę wymienić to, iż jest bardzo łagodna dla mojej skóry i zarazem fajnie zmywa makijaż twarzy i oczu. Stosuję ją 2 razy dziennie rano i wieczorem. Jest wygodna w użytkowaniu przez swoje opakowanie z pompką, wydajność również jest jej dobrą cechą. Pachnie lekko, ziołowo i przyjemnie. Za 150 ml produktu zapłacimy około 20 zł. Jest moim ulubieńcem i godnym następcą żelu do mycia twarzy z BeBeauty. Ocena 5/5. Polecam!




2. Himalaya- peeling do twarzy z modlą indyjską

OPIS PRODUCENTA:
Peeling do twarzy z modli indyjskiej Himalaya Herbals ma działanie oczyszczające i złuszczające. Granulki pestek moreli delikatnie ścierają z powierzchni skóry twarzy wszelkie zanieczyszczenia, usuwając martwe komórki i zaskórniki. Miodla indyjska znana ze swoich właściwości przeciwbakteryjnych oczyszcza zatkane pory i reguluje wydzielanie sebum, pozostawiając skórę czystą i świeżą.

SKŁAD:
Aqua, Stearic Acid, Centyl Alcohol, Caprylic, Polyethelene, Sorbaitan Stearate & Sucrose Cocoate, Parfum, Carbomer, Phenoxyethanol, Prunus Armeniaca Seed Power, Sodium Hydrozide, Tocopheryl Acetate, Methylochloroisothiazolione, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Melia Azadirachta Leaf Extract, Curcuma, Longa Rhizome Extract, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol. 

MOJA OPINIA:
Peeling jest gruboziarnisty i dosyć ostry jak na moją cerę. Stosuję go rzadko, raz na dwa tygodnie. Oczyszcza głęboko i dokładnie. Po spłukaniu skóra jest gładka. Delikatnie wysusza moją skórę, Pachnie tak samo jak pianka do mycia twarzy, lekko i ziołowo. Według mnie bardziej sprawdzi się do skóry tłustej i mieszanej. Za pojemność 75 ml zapłacimy około 11 zł. Moja ocena 4-/5.

3. Himalaya- maska do twarzy z modlą indyjską

OPIS PRODUCENTA:
Oczyszcza skórę i zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników. Odmładza i ujędrnia skórę przywracając jej naturalny blask. Antybakteryjna maska reguluje wydzielanie sebum, oczyszcza zatkane pory skóry i zapobiega nawrotom zaskórników. Poprawia strukturę skóry, odmładza ją i ujędrnia. Miodla indyjska, znana ze swoich przeciwbakteryjnych właściwości, pomaga pozbyć się trądziku. W połączeniu z kurkumą skutecznie eliminuje bakterie wywołujące trądzik. Ziemia fulerska daje uczucie przyjemnego chłodu i wygładza skórę. Do cery tłustej ze skłonnością do wyprysków.

SKŁAD:
Aqua, Kaolin, Melia Azadirachta Leaf Extract, Propylene Glycol, Bentonite, Fuller's Earth, Curcuma Longa Root Extract, Fragrance, Sodium Methylparaben, Imidazolidinyl Urea, DMDM Hydantoin, Xanthan Gum, Sodium Propylparaben, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Lauryl Sulfate.

MOJA OPINIA:
Maska posiada ciemny kolor- taki zgniłozielony. Nie jest on może najpiękniejszy, ale nie o kolor tu chodzi, tylko o działanie. Prawda? Maseczka ma działanie wysuszające , ściągające i niwelujące trądzik. O dziwo na mojej suchej skórze sprawdziła się całkiem sympatycznie. Niewątpliwie największym jej plusem jest to, że załagodziła stany zapalne na mojej skórze, które w ostatnim czasie nie dawały mi spokoju. Stosuję ją nie częściej niż raz w tygodniu, przez jest silnie oczyszczające działanie. Jestem z niej zadowolona. Podobnie jak peeling ma 75 ml pojemności i również kosztuje około 11 zł. Moja ocena: 5-/5.




4. Himalaya- oczyszczający żel do twarzy

OPIS PRODUCENTA:
Żel do codziennej pielęgnacji twarzy do każdego rodzaju cery, niezawierający mydła. Myje i odświeża. Preparat delikatnie myje, odżywia i nawilża skórę, usuwa nadmiar wydzielanego przez nią sebum. Nie wysusza skóry i nie powoduje nieprzyjemnego wrażenia ściągnięcia. Miodla indyjska - neem - znana ze swoich właściwości antybakteryjnych, w połączeniu z kurkumą, skutecznie przeciwdziała trądzikowi i wypryskom, pozostawiając skórę czystą, miękką i świeżą.

MOJA OPINIA:
Fajny, gęsty żel do codziennego użytku. Działa podobnie jak pianka do twarzy. Oczyszcza, nie podrażnia cery. Osobiście ze względu na wygodę wolę piankę, bo lepiej się rozprowadza,, ale żel też jest jak najbardziej spoko. Nie posiada parabenów, ani SLS/SLES co jest dużym plusem. Moja ocena 5-/5.

Podsumowując jestem zadowolona z produktów Himalaya, szczególnie, że do tej pory uzywałam tylko pasty do zębów z tej firmy :D ( która była bardzo dobra!). Produkty mają przyzwoite składy i pomimo tego, że przeznaczone są do skóry suchej lub mieszanej, na mojej suchej też dawały radę :D



Testowałyście jakieś produkty tej firmy? :)